Informacja
usuwanie azbestu
W związku z rozpoczęciem realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sarnaki na lata 2013 – 2032”, Wójt Gminy Sarnaki ogłasza dodatkowy nabór wniosków o udzielenie w 2019 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sarnaki.
Nabór wniosków będzie trwał do 10 lipca 2019 r. W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie, powinny złożyć w Urzędzie Gminy w pok. 103 komplet dokumentacji. Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w Urzędzie Gminy oraz ze strony internetowej Urzędu www.sarnaki.pl.
Informujemy, że złożenie wniosku nie gwarantuje przyznania dotacji i nie jest podstawą do roszczeń w stosunku do Gminy Sarnaki. Dofinansowanie będzie realizowane przez Gminę Sarnaki po otrzymaniu dotacji na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych. Wykonawcą zadania obejmującego prace związane z usuwaniem azbestu na terenie Gminy Sarnaki będzie jedna firma wybrana w drodze przetargu, która na zlecenie Gminy będzie dokonywać demontażu pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest oraz transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia.
Wójt Gminy Sarnaki
/-/ Grzegorz Arasymowicz
1. Wniosek o usunięcie azbestu.pdf
3. Oświadczenie o usunięciu wyrobów azbestowych przed 06.05.2004.pdf
4. Informacja o wyrobach zawierających azbest.pdf
5. Informacja – pomoc de minimis dotyczy rolników.pdf
6. Oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie.pdf